VERKKOKAUPASTA TILAAMINEN

Myymme tuotteita yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (14% tai 24%). Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. 

Kun olet tehnyt tilauksen, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tarkistathan sähköpostistasi myös roskapostikansion. Mikäli et saa tilausvahvistusta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme (0407544618 tai info@lifestylenordic.fi) Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

VERKKOKAUPAN MAKSUTAVAT

Löydät hyväksymämme maksutavat verkkokaupan kohdasta maksutavat.

  • VERKKOMAKSU suomalaisten verkkopankkien kautta
  • KLARNA LASKU – 14 päivää (laskutusmaksu 4,95 €)  https://klarna.com/fi/ostaminen-klarnan-maksutavoilla/palvelumme/klarna-lasku
  • KLARNA TILI  – Osamaksu https://klarna.com/fi/ostaminen-klarnan-maksutavoilla/palvelumme/klarna-tili 
  • KLARNA JOULUKAMPANJA-Osta nyt, maksa helmikuussa. Lue lisää: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/InsertYourEID/fi_fi/christmas

TOIMITUS JA TOIMITUSKULUT

 Tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti Postin kautta lähimpään Postin noutopaikkaan. Matkahuollon kautta toimitamme kokoluokassaan suuret tilaukset. Kun lähetys on noudettavissa toimipisteestä, saat siitä saapumisilmoituksen. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. 

Voit valita käytössä olevista toimitustavoista Sinulle itsellesi sopivimman vaihtoehdon. 

Toimituskulut, joihin sisältyvät pakkauskulut, määräytyvät seuraavasti:

  • Toimitus postitse 3.90 €
  • Ovelle toimitus 9.00 €
  • Nouto liikkeestä 0.00 €

Arvioitu toimitusaika postitse on noin kaksi (2) arkipäivää. Toimtusaika katsotaan alkavan siitä päivästä, kun tilaus on jätetty kuljetukseen. 

TOIMITUKSESSA RIKKOUTUNEET LÄHETYKSET

 Kun vastaanotat paketin, tarkista sen kunto ja mahdolliset vauriot välittömästi. Jos paketti on vahingoittunut lähetyksessä, tee tilausta noudettaessa vahinkoilmoitus välittömästi Postiin. Jos tuote on rikki, ota meihin yhteyttä. Jos vahinko on meidän, korvaamme tuotteen tai palautamme ostosumman tilillesi tai sovimme uuden tuotteen toimituksesta. 

TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN

Palautusehdot

Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautus ei koske tiettyjä tuotteita. Tällaisia ovat elintarvikkeet ja kemikaalituotteet.  Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Huolehdithan alkuperäispakkauksien kunnosta etkä vahingoita niitä tai tee niihin merkintöjä. Alkuperäispakkaus on suojattava kuljetuksen ajaksi huolellisesti ja asianmukaisesti siten, että siihen ei tule vaurioita lähetyksen aikana. Mikäli palautat herkästi särkyviä tuotteita (esim. lasitavaraa), palauta ne erilliskäsiteltävänä meille takaisin. Muut tuotteet toimitetaan normaalina postipakettilähetyksenä. Palautus on asiakkaalle maksuton.

 

Miten tuotteet palautetaan? 

Mikäli palautat tilauksesi tai osan siitä, tee ilmoitus palautuksesta meille sähköpostiin info@lifestylenordic.fi Mikäli palautusilmoitusta ei tehdä, emme voi hyväksyä tilauksen palauttamista. Ilmoitus on tehtävä 14 vrk kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Ilmoitamme ja vahvistamme paluuviestillä, että palautusilmoitus on vastaanotettu. Toimitamme samalla myös Postin asiakasnumeron, jolla voit tehdä palautuksen maksuttomasti. Mikäli paluuviestiä ei saavu, otathan meihin yhteyttä ja tarkistat myös sähköpostisi roskapostikansion. Voit tehdä palautusilmoituksen myös puhelimitse asiakaspalveluumme p. 0407544618. Maksutonta palautusta ei voi tehdä ilman Postin sopimusnumeroa.

Tuote/ tuotteet palautetaan Postin kautta viimeistään 14 päivän kuluttua palauttamisilmoituksen tekemisestä. Merkitse tilausvahvistukseen/ -erittelyyn tai laskulle palauttamasi tuotteet. Mikäli olet maksanut tilauksen Checkout –maksupalvelun kautta tai postiennakolla, liitä mukaan tilinumerosi IBAN –muodossa sekä BIC –koodi. Kun tuote on palautettu meille, käsittelemme ja hyvitämme palautuksen mahdollisimman pikaisesti maksutavan mukaisesti tilillesi tai Klarnalle.

 

Palautusosoite

Tuotteet palautetaan osoitteeseen Lifestylenordic, Isokatu 37, 90100 OULU.

LUNASTAMATTOMAT PAKETIT JA LÄHETYKSET

Noutamatta jätetty lähetys ei ole palautus!

Jos et nouda pakettiasi ilmoitettuun määräaikaan mennessä Postista ja se käännytetään takaisin Lifestylenordic Ky:lle, veloitamme Sinulta automaattisesti 19,00€ rahti- ja käsittelykuluja. Lunastamattomilla paketeilla ei ole peruutusoikeutta. Paketin/ tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole Kuluttajansuojalain mukainen tuotteiden palautus, vaan se on sopimusrikkomus ostajan puolelta. Tällaisiessa tapauksessa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta heille aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28§).